הערבי שנישא ליהודיה בחתונה מתוקשרת נעצר בחשד לסחר בחומרים אסורים

    יוסי צלניקר 1 Comment on הערבי שנישא ליהודיה בחתונה מתוקשרת נעצר בחשד לסחר בחומרים אסורים
    15:00
    12.05.24
    מנחם טוקר No Comments on "למה אתם מסיעים שב"חים": בעלי האמבולנס התקשו לענות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע התפרסם בכלי התקשורת כי מוחמד מורל, הערבי שהתחתן לפני כחודשיים עם בת ישראל מיפו בחתונה שעוררה סערה ציבורית גדולה, נעצר על ידי שוטרים ביפו לאחר שנשא על גופו חומרים אסורים בהם סחר.

    ביד לאחים ממשיכים בפעילות ההסברה כאשר סיפור מעצרו של מוחמד מהווה כוח הרתעה בפני נשים ונערות הנמצאות באוכלוסיות סיכון. ביד לאחים מסבירים כי מלבד הבעיה בנישואין אלו, יש מקרים רבים הבאים לקצם בצורה כזו לאחר שמתברר כי הבעל הערבי שרוי עד למעלה ראש בפעילות פלילית.

    מהאגף להצלה מטמיעה ביד לאחים נמסר כי ההתפתחות בפרשייה זו אכן הובילה להתעוררות בפניות של נשים ובנות שהחליטו לשקול מחדש את צעדיהן.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שלום וברכה!
      בדיוק היום דברתי עם ערביה תושבת אחד הכפרים הפחות עוינים, והיא אמרה לי תוך כדי שיחה שיש אצלהם ממש הרבה נשים יהודיות בכפר, שאלתי אותה איך אתם מסתכלים על זה, היא אמרה לי אני אגיד לך את האמת, אין על היהודיות אצלינו, הרבה יותר טובות מהערביות, זה כבר ניהיה סוג של אופנה אצל הערבים לקחת נשים יהודיות, אם לא יעשו איזה מהפך בעיניין ד' ישמור לאן נגיע. שד' ישמור ויציל את כל אותן יהודיות הנמצאות בכפרים ערביים שיצאו משם בשלום ויחזרו לחיק היהדות.